English
Reabilitare DN6, Centura ocolitoare a Municipiului Timisoara

Beneficiar: C.N.A.D.N.R.

Valoare investitie: 16.3 milioane €

Finantare: Japan Bank for International Cooperation

An:2000 - proiect tehnic si documentatie de licitatie
 Proiectant: CPC – Construction Project Consultants, INC si asociere cu SEARCH CORPORATION
 2002-2003 - detalii de executie
 Client: KONOYKE EFKLIDIS

Lungime: 12.6 km

Descriere:

Proiectul trateaza realizarea unei variante de ocolire a municipiului Timisoara astfel incat sa se poata asigura continuitatea circulatiei intre cele doua drumuri nationale DN 6 si DN 69, pentru a evita tranzitarea orasului de catre participantii la trafic care doresc sa se deplaseze spre Arad.

Traseul variantei de ocolire a municipiului Timisoara intersecteaza urmatoarele drumuri care sunt amenajate conform "Prescriptiilor tehnice de amenajare a intersectiilor la acelasi nivel C173-83":

  • DN 6, km 0+000 – intersectie denivelata
  • DC 63 Ghiroda – Aerogara, km 1+050 – intersectie in "T"
  • DJ 691 Timisoara – Lipova, km 6+800 - solutie cu giratie
  • DC 58 Covaci, km 10+350 – intersectie in "T"
  • DN 69, km 12+600 – solutie cu giratie
In cadrul acestui contract sunt cuprinse si proiectele pentru 2 poduri si 4 pasaje:
  • Pasaj km 0, km 0+260, km 12+580
    • cadru cu trei deschideri de 21,00 m + 30,00 m + 21,00 m lungime (lungime totala 72,00 m) pentru trei pasaje. Capetele suprastructurii sunt simplu rezemate pe culee
  • Pasaj km 3+950
    • Grinzi simplu rezemate cu trei deschideri egale de cate 21.00 m lungime (lungimea totala fiind 63,00 m)
  • Podurile peste raul Behela km 4+850 si peste raul Beregsau km 9+300
    • Grinzi simplu rezemate cu o singura deschidere de 21,00 m lungime si respectiv 16,00 m


img1
img1
img1
 
Copyright © 1999-2018 Search Corporation